Not a word to day

Skrivet 2011-03-30 @ 19:36:36



Hello..

Idag har jag varit tyst och ensam hela dagen. ^^
Känns jobbigt att jag inte ens kan säga till katten när han urnyttjar läget :P
Jaa, tacka fan för internet.
Då kan jag skriva i alla fall, idag har jag bara legat i sängen och kurerat mig.
För har så ont i revbenen, nyckelbenen, magen och halsen av detta.
Hostar lite då och då eftersom min hals är torr.
Men idag har jag inte haft ont i huvudet som igår.
Asso det kändes som att huvudet skulle explodera av trycket.
Men de va väl för att jag fick ta i för kung och fosterland för att få fram ett enda ord :P

Nu sitter jag i köket med bullens dator.
Har gjort det sedan kl halv 5, för vi har beställt torrfoder på nätet 10 kg.
Och eftersom botkyrka kör med dessa efterblivna brickor så kommer dom inte in i porten.
Och leveransen kommer mellan 17.00-21.00 sa dom:S
Så får sitta här men har ju datan så det funkar :P
Annars om dom inte kommer in i porten så retunerar dom tillbax torrfodret vilket kostar 150 kr i avgift.
Så då sitter jag här och väntar. :D
Joo alla har ju port telefonen kopplad till dörren men inte jag, för har ingen hem telefon.
Men ska kolla med Botkyrka byggen om dom kan koppla den till min mobil.

Bor ju på botten våningen, men dt e ändå irriterande att behöva sitta i köket hela dagen för att dom ska kunna komma in i porten med leveransen :D





Ajaa, annars har min dag varit bra.
Har diskat lite och plockat.
Älskling ska jobba över idag den duktiga "gubben" :P
Så jag får sitta här och vänta å vänta ^^
Sen ska jag laga mat och duscha, hoppas det oranga i håret ljusnar/försvinner .

Imån blir det skola :D Jippi, fan hatar att sitta hemma hela dagen.
Saknar mina klasskompisar :P

Ha en underbart pratig dag ! ^^


Peace!


Kommentarer
Postat av: päronanna

jag har kopplat porttelefonen till mobilen. så det ska gå bra:)

2011-03-30 @ 21:24:05
Postat av: päronanna

och hoppas du blir bra snart:)

2011-03-30 @ 21:24:41
Postat av: caroline ahola

Okeej , aa jag tyckte väl att du och Cicci hade så. Tack så mkt päron :D

2011-03-30 @ 23:38:33
URL: http://carolineahola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback