No voice

Skrivet 2011-03-29 @ 19:52:23


Hejsan.

Har ingen röst kvar knappt :(
Fattar inte vad det kan va .
Ringde vårdguiden, dom sa typ va tyst några dagar och blir det inte bättre.
Skulle jag boka tid på vårdcentralen,
hur fan ska jag lyckas va tyst i dagar ? ^^
Jag menar går ju i skolan.
Ajaa jag får försöka, men känns som att jag har fel på stämbanden.
Och att dt inte kommer gå över om jag e tyst .
Men får väl prova:P

Jag är helt slut, då jag fått ta i från tårna för att få ut ett ord :P

Idag har jag och min kära "gubbe" :P
Pratat om att hjälpas åt när han e här, känns bra :D
Jag älskar dig "gubben" ^^

Inom någon dag kommer leveransen med kattmat på 10 kg :P
Så skönt med leverans till dörren .

Och fick sms från "polisen" idag att våra pass är klara och väntar på oss :D
Det gick snabbt, vi va där i lördags och gjorde passen.
Det är polisen snabba på .

Näe nu ska jag laga mat och duscha sen hopp i sängen och krama om min älskade!


Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback