Night blogging

Skrivet 2011-03-06 @ 02:02:01



Helloo homies!

Vill ni veta en rolig sak ?
Idag fyller min äldsta lille bror Anton 17 år :D
HURRA HURRA HURRA!

Jag vet att jag är tjatig, men herregud vad tiden går fort.
Känns som jag höll honom i min famn igår .
Men ike sa nicke, det e han för stor för :P

Sitter i sovrummet med älsklings laptop, medan han ligger och sover sött brevid mig :D
Känns så tråkigt att sitta i vardagsrummet ensam .

&

Jag är som vanligt pigg som aldrig för ,
fan varför får man inte städa och böka på natten ?
Jag menar medans mina grannar ändå låter där uppe, känns tråkigt att bara sitta här i mörkret:P
Vill ju hitta på något är gaaalet rastlös .

Näee nu ska jag spela på fb .

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback