Much better today !

Skrivet 2011-03-02 @ 19:30:48

Mitt nya naglack! :D



Hejsan !

Idag mår jag mkt bättre , har varit upp lite idag :D
Hoppas jag blir frisk över natten .
Finns så mkt som måste göras här hemma:P
En sak som e fixad tack vare älsklings tålamod e kakeldekorerna på plats i köket ^^

Blir före och efter bilder sen när jag orkat ta tag i diskhögen ;P
Vi har fyllt alla skåp med mat, kolla kylen !
MUMS





Haha en rolig sak älskling köpte ,
 eftersom båda två har svårt att komma upp ur sängen.
Så köpte vi denna värsting !
Jag kan lova att denna får upp dig på ett pip ,
jag vakna i chock första morgonen och tänkte va händer.
Eftersom den där vibrator saken va på golvet :P
Så dt lät som någon försökte komma genom golvet ,
 fast bor ju på bottenvåningen så ingen risk.
Men detta är helt klart den bästa väckarklockan!





Sonic Bomb

Hemsk väckarklocka med jobbigt ljud och störande vibrator.


399.90


 
Sonic Bomb får den mest sömndruckna sjusovare att obönhörligt kravla ur sängen.
Den tjuter infernaliskt, blinkar hysteriskt och får dina nattstela lemmar att bokstavligen skaka!
1: En sladdansluten vibrator som placeras under madrassen och hoppar rejält när alarmet går.
2: En mycket hög alarmsignal vars tonläge kan ställas så pass högt att det verkligen skär i öronen.
3: LED-lampor som blinkar när alarmet går.
De tre väckningsverktygen kan användas alla tillsammans eller var för sig.
Batteribackup (9V). Mått 140x140x75 mm. Lev inkl nätadapter.




PEACE !  

GET THIS CLOCK :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback