Mami mys

Skrivet 2011-03-19 @ 22:09:43






Helloo !

Idag va mamma över på fika :D
Hon hade med sig en databords lampa till oss .
Sedan handlade vi fika, mangoChoklad & lite till .
Va riktigt mysigt att träffa mamma, nu när hon jobbar så mkt så får man sno tid imellan varven :P

Nästa lördag ska jag & älskling göra pass :D
Måste ju ha dt nu när vi ska till London i april jöö.
Hoppas Anton å Tove inte bangar ur på att passa Kenya under tiden ^^

Jaha, då va helgen snart slut och då är dt skola igen :D
Längtar sjukt nog !

Då får jag träffa Tess igen :D

Min nya kära vän !

Juste , hur kunde jag glömma ?

Vi åt sååååå god middag idag :D
Vart lövbiff, pommes & fett med bea :P
Man måste ju njuta av ledigheten med älskade Bullen min .
Jag måste plugga nu .

Ska skriva om Finland ,vi jobbar på teman " historia, samhälle & religion "
Och nu har vi ett tema som heter mitt FOSTERLAND :D
Så då ska jag skriva om Finland och min klasskompis om sverige .
Ska bli kul att redovisa för klassen sen ^^

Peace !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback