Irri ...

Skrivet 2011-03-18 @ 14:10:55



Tjaba !

Är så irriterad just nu , sitter i skolan men finner ingen ro att jobba .
Det finns några små flickor i min klass som gör mig så förbanad!
Dom har ingen som helst respekt för andra .

Vi hade "Yoga" idag , och vi är enbart kvinnor i min klass . " förutom flickorna"
Och som många vet så finns dt kvinnor med tjal,
och om man bara är kvinnor så får dom ta av sig dom .
Och dt gjorde 2 st vackra kvinnor :D

Men då visar dessa små flickor ingen respekt utan dom öppnar dörren och håller på som man gjorde på lågstadiet. :@

Jag menar visst att dom är efterblivna , men snacka om ingen respekt för dessa kvinnor som litar på oss alla när dom tar av sig tjalen .
Som tur va, så va ingen kille där.

Hur som helst , när vi sedan började efter lunchen så tog jag upp detta .
" åter igen utan deras respekt "
Det vart är jävla liv när jag tog upp dt ,
och dom skrattade mig rätt i ansiktet när jag pratade och försökte på fan skapen att fatta.
" Vilket är omöjligt "

Man blir så trött på det här ...

Jag skiter i dom , men jag håller inte käften när jag tycker något.
Vilket jag tycker är bra .
Då ingen annan vill säga till dessa flickor .


Men jag gör dt för jag tycker att någon måtta får det fan vara.


Skönt nu e jag lugn :D
Bra med blogg .


Peace !

Till flickorna , en vacker dag ska jag spotta på era sandaler. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback