Hyvää huomenta

Skrivet 2011-03-27 @ 13:12:38



Söndag idag :D

Pepp, betyder skola imorgon !

Saknar alla kamrater i skolan :D

Fast vi börjar inte fören halv 11 imån, så Tess kommer hit vid halv 8.

Då hon lämnat sin söta son Diego på dagis :D

Så då blir dt mys start på veckan med vännen, så skönt !

Då orkar man hela veckan .

Jag, bullen & Linda käkade frulle för någon timma sen ^^

Bullen gick till Linda´s bil för att hämta nått, och saken är den.

Att igår betalade vi för 24 timmars parkering på min gata, men när vi hade handlat fanns dt ingen plats.

Så Linda och bullen åker och parkerar på gatan brevid och tänker inte på att betala.

Eftersom att det e samma "företag" som vi betalade för här på min gata.

Men hur som hellst, sicken tur att Bullen skulle hämta något.

För när han kommer till bilen står det en P-lisa där, och han säger att biljetten inte gäller på den parkeringen.

Varpå P-lisan va snäll och lät Bullen hämta pengar till en ny biljett.

Vilken tur man har ibland :D

Näe nu ska jag fixa lite på datan och så, sen blir dt till att plocka här hemma lite lätt :D


Ha en FABULOUS vårdag ^^


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback