Hmm ...

Skrivet 2011-03-24 @ 22:12:18


Hejsan.

Funderar lite på hur jag ska göra.
Vill göra operationen, samtidigt som många får mig att tvivla.
Vet att ni bryr er.:D
Och dt gör mig glad, verkligen !
Men samtidigt får jag lite ångest då jag inte ser någon annan utväg.
Igår kväll grät jag mig till sömns av smärta.

Smärta i rygg, hällar, knäna .
Det strålar av fruktansvärd smärta i hela kroppen =(
Och denna smärta går inte att beskriva.
Jag tar hellre risker, för detta går inte.

Min kropp orkar inte mer smärta, jag mår bra annars och allt rullar.
Men denna fettma tar kol på mig totalt=(
Denna ångest då inget passar, inga byxor alls i princip.
Under denna vinter har jag fått klara mig med ett par byxor, då jag inte har dels råd.
För ju större så blir kostnaden det dubbla.
Och sen så finns dt liksom inte så stort utbud.
Och jag är lycklig på insidan, men jag skulle bli sååå lycklig efter denna operation.

För då kommer jag orka träna och röra mig,
ha mer energi och lust.
Kunna få en självkänsla och självförtroende.
Då jag kan röra mig utan att smärtan stoppar & ingen mer svårt att andas.
Ingen mer frustration och ångest att handla kläder.
Våga mig på mer saker som jag fruktar över, på grund av vikten och andningen.




I
want to do it for a better quality of my life!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback