Helloow

Skrivet 2011-03-09 @ 18:08:18






Hejsan!

Vart inget bloggande igår , va helt slut efter den långa skoldagen .
Men nu e jag pigg lr rätt så pigg ;P
Igår va en riktigt underbar första dag i skolan .
Alla är jätte snälla och min tema lärare sa till mig att jag har ett jätte bra "rykte" på skolan redan .
Vill säga att alla verkar tycka om mig , vilket känns riktigt kul :D

Har redan skaffat mig många nya vänner på skolan ,
vem vet kanske sådana man kommer ha med sig hela livet .
Kan bara framtiden utvisa :D

Jag blir helt i extas på svenska lektionerna .
I FUCKING LOVE IT ! ^^
Finns nog inget bättre ämne i skolan än dt ,
eftersom jag älskar att skriva .

Hade första matte lektionen idag .
"mindre uppskattat ämne"
Hehe

Men jag lärde mig redan en helt ny sak .
Tänka sig att hjärnan fortfarnade orkar tänka och lära sig :P
Men dt e ju som "dom" säger minnet är en färsk vara .

Näee allvarligt talat så bara längtar jag till skolan , hoppas jag kommer känna så här under hela skoltiden:D
För då blir dt en lätt match !



Idag ska älskling vara kvar på jobbet längre,
då dom har någon "tillställning" för sina kunder efter jobbet :D
Han jobbar på ett tryck företag .
Är så stolt över honom , han har gjort ett såååå stort arbete med sig själv i snart 2 års tid .
&
allt bara flytter på bättre än någonsin .
Vilket han förtjänar efter många helvetes ångest år !
Va bästa korta förklaringen jag kunde komma på av den tiden innan.
Dok har ju inte allt varit dåligt men ni förstår.

Nu ska Lina ( snackar om mig själv i tredje person )
Plocka här hemma lite ,
då jag väntar på att en vän Steffi med killen Fredde ska komma hit på fika :D
Dom bor ju i norge , så va ett tag sen sist !


Ps, har kommit på att man behöver ingen "talang" för att bli konstnär.
Jag menar kolla picassos senaste konst , jag menar vem kan inte måla så;)
Så jag ska köpa allt man behöver och pröva sen när jag fått pengar så ska jag lägga upp mina blivande "mästerverk" här :P

hahahahaha ;P


Picassos verk






PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback