Glasögon orm

Skrivet 2011-03-25 @ 21:52:26


Hejj!


Det blidde inget bakande idag :P
Jag sov istället, sen sminkade jag mig och fixa lite.
Sen va klockan skärholmen dax ^^
Så nu har jag 2 par glasögon .
Är super nörd, dom är sååå fina.
Ett par svarta bågar sedan ett par svarta med pussmunnar på :D

Haha
När vi gick ut ut butiken mötes jag av en stor aha upplevelse.
Kunde se allt i skärholmen med andra ögon, tog ett tag för ögonen att inte titta i kors :P
Hehe ögonen vart så exalterade att dom gick i kors.
Men nu går dt bra.


Asso jag fattar inte varför barn är så elaka mot varandra
Kommer ihåg när jag va liten, jag va tvungen att ha en lapp för ena ögat och glasögonen på.
Men jag vägrade, för jag vart så mobbad.
Så tack vare elaka barn så vart min syn inte bättre.
Men men , nu skall inget elakt barn reta mig .
För jag har världens snyggaste glasögon ^^







Snygga va ? :D
Dom svarta ser inte så speciella ut men snygga .


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback