Gassy day

Skrivet 2011-03-04 @ 12:02:01







Godmorgon alla gasiga magar ! :D

Hehe , idag pyser dt för fulla muggar här hemma :P
E väl en liten del i att jag ska bli frisk ,
känns som jag aldrig blir frisk igen .
Hostar så det gör ont i ryggen och magen och nu även i halsen .
Jag och hosta sönder saker i kroppen .
En gång hostade jag sönder någon nerv i ryggen har så kraftiga hostningar.
Ajaa , nu ska ni få se köket :D


Före




Efter




Vart riktig nöjd med den svarta randen :D
Då vi vill ha svart och vit kök.
&
Nu e köket nästan klart ,
jag skulle vilja måla om alla skåp för dom e slitna.
Nya handtag och nytt köksbord med stolar :D

Älskar att man kan fixa så mkt i ett hem för inte så mkt pengar.
Vill fixa en massa här hemma ,
men nu ska vi ju till London i april :D så blir till att spara och hålla hårt i pengarna .
Men sen kan man ju göra något litet fix varje månad om det e sådana små kostnader :D

Näe gott folk nu e dt fredag,
jag e trött och hungrig så nu ska jag försvinna in i köket .


Peace!


HeippaHei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback