From nothing to do, to a very busy life ...

Skrivet 2011-03-23 @ 18:41:02



what's up ?! :D

Jag undrar vad som hände med all tid man hade över hela tiden :P
Lr aa jag vet, har rutiner att gå i skolan nu !
Man hinner knappt med att vakna innan man ska sova igen liksom ^^
Jag älskar skolan i really do!
Men saknar tiden lite, men vill aldrig mer gå hemma och dra mig .
Man blir ju totalt deppig av dt .

Hur som helst, allt går bra i skolan :D
Har jätte kul med alla människor man har runt omkring sig helt plötsligt !

Juste berättade om mitt läkar besök inför eventuell operation.
Jag har lite blandade känslor inför dt,
jag ska göra en stor förändring i livet och se om jag kan lyckas utan det.
Jag menar bara för att jag tackar nej i maj så kan jag få operationen senare i framtiden om jag vill.

Slutade röka idag, gått 6 timmar och 30 min ca sen sista ciggen :P
Jag vet att jag kan !
Kan jag sluta missbruka så kan jag FAN ALLT :D
Jag är så pepp för allt nu förtiden, hoppas livet fortsätter så här för evigt !

Ooh happy daaaay ^^

Bullen jobbar över idag, min flitiga kille :D
Så jag har fikat här hemma med Tess, sedan har jag gjort klart massa läxor !
Nu tänkte jag att jag ska diska den där förbanade disk högen som bara växer och växer :P
Sedan blir dt laga mat, duscha och ladda ner i sängen till nått skit på tv ^^

I FUCKING LOVE MY LIFE ! ^_^




Kommentarer
Postat av: Päronanna

det är så himla roligt att läsa om hur jäkla bra det går för dig. DU inspirerar mig!

Jag hejar på dig, hela vägen, genom allt!

<3

2011-03-23 @ 19:14:06
Postat av: Caroline ahola

Tack söta Anna ! :D Kul att man kan inspirera någon . <3

2011-03-24 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback