Fredagsmys

Skrivet 2011-03-04 @ 17:39:52


KARAMELL KUNGEN IS THE SHIT DUDE!




MUMS!

Babe & jag gick till centrum "hallunda centrum"
För att handla och hämta ut hans packet från : gymgrossisten.se
Vart "HOST" lite godis :P
Sen köpte va 2 st semlor för 10:-
Helt galet billigt och gott , tänkte att dom gått ut i datum men nej nybakta va dom :D

Så nu har vi druckit första koppen kaffe på jag vet inte hur länge^^
Och ätit semlorna !

Idag ska jag göra potatisgratäng me lövbiff & HOT bea :D
Denna dag kallar jag riktigt fredagsmys.
Älskling ligger utslagen på soffan medan jag sitter och pumpar musik .
Märkte att jag inte ska sjunga för fulla muggar ,
hostade nästan ihjäl mig ^^

Så får sitta här och sjunga falskt eftersom jag e en sådan som bara kan höga toner bra.
Aaa lr vad jag känner sen vete fan , man har ju sett folk på idol som tycker dom sjunger bra. :P
Och själv sitter man å tänker vilken JÄVLA idiot !
Hahaha
Näee, jag vet att jag kan sjunga sen att det inte e på stjärnornas nivå kan jag ta :D

Jahopp lilla gummisnopp !

Nu ska jag börja med maten DUDE


Peace!





♥ " SKÄNKER EN TANKE TILL ALLA HEMLÖSA & UTSATTA! " ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback