Fränt

Skrivet 2011-03-05 @ 17:57:47


Helloo !

Min kära moster Katja och hennes söta döttrar Erica & Sanna,
va här på fika precis :D
Sanna har lekt med Kenya så nu kommer han vara lugn hela dagen så slut e han ! ^^
Skönt tycker jag .
Jag, Erica & Sanna målade naglarna å satte på små "klistermärken" på naglarna.
Så du e mina naglar super pimpade by sanna :D





Snyggt va ? xD
Jag har lyckats spara till långa naglar ,
minns inte när jag senast hade så här långa naglar :S

Funderar på att låta dom växa mer så jag kan göra dom ännu snyggare .
Just nu e inte alla lika långa så dt ser konstigt ut ,
men men e väl bara sånt man själv tänker på :P

Min vän Steffi kom till sverige för att hälsa på :D
Så får se om hon och hennes pojkvän fredde kommer förbi oxå .
Jag ba älskar besök ^^
Haha

Näee , nu blir dt till å ringa min kära mor för att se hur hon har dt :D

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback