First day of school tomorrow

Skrivet 2011-03-07 @ 18:32:33







Hejsan !

Idag har min dag varit väldigt soft ,
vilket e skönt .
För imån börjar min första skola dag !! :D

Är så pepp att jag drömde om de.
Jag drömde att jag hade en rosa skolväska :P
Som jag packade med massa pennor, block , linjal och dvs saker man hade som liten ^^
Hahaha

Snacka om att jag är laddad för skolan :D
Ska bli skönt att plugga upp gymnasiet och sedan utbilda mig till behandlings assisten !
Blir så glad att dt finns möjligheter att plugga med mkt extra hjälp och stöd.
Ser så mkt fram i mot skolan .
Börjar kl 08.30 :D

Första lektionen är mitt favo ämne !
Svenska :D

Pepp pepp !

Nu ska jag njuta av mitt kaffe här , å sällskapet av min söta bror Dennis :D
+ Bullen förstås :P

Sen blir det korvstroganoff, jami jami !


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback