Besök

Skrivet 2011-03-26 @ 23:11:49


Hejsan !

Idag har vi storhandlat :D
Nu är dt fullt i alla skåp, och köpte även hårfärg då mitt hår i orange efter försök att blondera.
Men ack ack, INTE FAN VART DET BÄTTRE!
Gaaah .
Blir galen, vad ska jag ta mig till ?
Om någon vet ett sätt som FUNKAR säg till.
Har färgat 3 gånger nu ^^

Bullen´s syster kom och hjälpte oss att storhandla, då hon har körkort & bil förstås:P
Sen bjöd vi på äcklig mat, allt va "färdig" mat.
Fy!
Aldrig mer, nästa gång lagar jag maten själv inge färdigt.

Nu har vi tittat på dirty sanchez :D
Bullen´s syster sover kvar här ^^
Kul med sällskap, mer än bullen och kattfan :P

Vi kollade lite på resa till London, hittade jätte bra pris.
Men vi kom på att vi måste kolla med dig Cicci om dt e okej och att du är hemma :D
Så nu sitter jag och väntar på att du och mami ska logga in på skype.
Men ni är och gör Londons gator osäkra ;P

Ajaa nu ska jag vänta och så

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback