Update

Skrivet 2011-06-28 @ 10:21:07







Hejsan !

Då börjar vi med lördagen, som bjöd på ett eventyr :P

Jag, Bullen, Linda och hennes vän åkte till västerås.
För att Linda och hennes vän skulle hoppa fallskärm :D
Dom hade sån tur med vädret, dt regnade som fan när vi anlände ca 1 timma förtidigt.
Men sen när dt va deras tur så slutade dt att regna ^^
Sen när dom kommit ner så satte regnet igång som aldrig förr asso.

Vi sprang till bilen för att åka hem igen .
Trodde vi !

Mitt på motorvägens början i västerås börja dt komma in vatten i bilen :S
Sen fick bilen inget gräpp för dt va typ "översvämning"
Sen dog bilen totalt !

Paniken steg :P

Vi ringde bärgningsbilen som kom på 2 röda .
Och dt slutade med att vi fick lämna bilen i västerås och ta tåget hem :D

Roligt eventyr ^^



Söndagen och måndagen hände dt inget speciellt dirket,
har varit ute på gården med mina fina grannar typ :D

Idag har jag städat lite,
nu sitter jag och väntar på att botkyrkabyggen ska komma och måtta bänkskivan i köket :D






Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback