Sun is shining

Skrivet 2011-06-10 @ 22:24:40






Hej på dig !

Sommar,jag är bruna om armarna och gräset luktar friskt...
Därför vill jag sjunga att solen tar som fan ^^

Idag hade vi en bra avslutning i skolan :D
Alla grät *jag med*
Alla kramades vilt och brett .
Hehe

Fatta om alla dagar va så här för alla, då skulle dt inte finnas krig kan jag lova :D

Sedan gick jag hem till morfar, men han är i thailand.
Så jag passar på och ligga i gräset på hans tomt och steka.

Riktigt skönt va dt.
Hade lite musik och mina tidning.

Glömde dock vattnet hemma och hade ingen nyckel in till morfar.
Så jag vart helt svag, då kom den briljanta idén :D
Morfar har ju en vattenslang på tomten, och petflaskor på altanen !

Så drack som en uttorkad tomat :D

Min rygg är lite bränd men dt va de värt ..

Sedan messade jag Linda från skolan

&

Frågade om hon ville glassa med mig i solen :P
Hon kom efter hon hade handlat och sådant, vi drack kaffe och snackade lite.
Mkt trevligt va dt må jag lova.

Tack till Linda :D!


Nu har jag duschat av mig all solskyddsfaktor jag hade *missade smörja ryggen ju*
Och nu sitter jag har och njuter av ledigheten :D


Fick min nya almanacka idag ! Jippi så fin.
Den är ganska tom en så länge.

Men har fyllt ut lite dagar med, svärmors besökt och göra lösnaglar :D
Lösnaglar tänkte jag unna mig för jag är så stark och duktig som håller mig drogfri !





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback