omg bless foppatofflor !

Skrivet 2011-06-09 @ 15:46:19






Hejsan !!

Gott folk, foppatofflorna är mitt allt !
Dom hjälper mig att kunna gå, sova relativt bra.
Det är ju för mina fötter inte orkar bära min vikt..
Men med dessa underbara foppisar kan jag gå och stå längre tid en utan.

Har ett par rosa som jag har ute och ett par neon gröna som jag har inne :D
Dom gör mkt för mina fötter.
Känner att jag va tvungen att skriva om detta:P
Då jag kan tänka mig att många tycker dom e fula och pinsamma. ^^
Men dt tycker inte jag som väger 150 kg och inte klarar mig utan dom !

Men sen efter operationen och vikt nedgången,
då jävlar ska jag ha "vanliga" skor på mig :D

Ska bli skönt, dt e nedräkning här !
Ska bli kul och kunna ha mkt olika kläder, olika skor och framför allt att orka gå långa sträckor :D
Något jag längtar efter :D

Från detta till varför denna vikt.
Ser dt i för sig positivt att jag slutade fast jag gick upp över ca 60 kg.

IDAG ÄR DT MIN 2 ÅRS DAG !
Varit nykter och drogfri i 2 hela år idag :D:D:D:D !!!!!!

HURRA HURRA FÖR MIG!


Känns otroligt bra faktiskt .. ^^






Näee nu ska jag ta och dricka is latte :D
Och bara njuta av alla svettningar ;)

Och av att jag är : GRYMT STARK !
Pepp pepp pepp




FANTASTISK DAG GOTT FOLK !




Peace and strength to you all !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback