mohaahaa

Skrivet 2011-06-05 @ 18:33:12






Hejsan !


Igår kom Smulan (Sandra) hit och fikade, dt slut med att vi stack till tumba :D
Koffe & Nina hade fest och Kim och Janne å några till va där !
Va jätte mysigt.
Vi va inte där så länge för vi kom så sent:P

Jag och Smulan ska till Janne & Kim på fika i veckan :D
Dom bjöd in oss på kaffe idag igentligen, men kände att jag bara vill slappa !


Idag har vi sovit ut .
Och vi har gjort korvsoppa :D
Innehåll : Falukorv, potatis, morötter, palsternacka, purjolök, kålrot !
Såååååå jävelusiskt gott ! ^^

Så nu är man mätt, men finns ca 6-7 liter kvar :P Hahah

Vi provade våran nya 8 liters kastrull :D

Nu ska jag snart duscha tänkte jag, så har man dt gjort.
Svettades som en gris igår när vi var i katrineholm och firade bullens mammas killes mor !
Och så kom ju Smulan på igår att vi skulle iväg så hann inte duscha :P

Imån blir dt till å tvätta alla kläder och så :D
Sen ska jag väl dammsuga och skura typ .



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback