Laundry day

Skrivet 2011-06-14 @ 17:41:16







Pustar ut efter tvättstugan :D

Idag tog jag mig en sovmorgon, kände att dt behövdes ! ^^
Sen kokade jag morgon kaffet & gjorde 2 st smariga mackor, för att sitta ute och avnjuta frukosten :D
Sen va dt tvättstuga, så nu är alla kläder rena igen .
"konstigt vore dt annars"


Sen har jag mellan springandet ring några viktiga samtal och dvs saker.
Nu sitter jag och vänta på att klockan ska bli lite mer.
Tänkte promenera till ica maxi och möta mamma med sin granne :D
För jag behöver komma till bauhaus och köpa dubbelhäftandetejp :P

Så vi kan sätta ut sladdlisterna ! Jippi ...

Sladdarna bara hänger i taket hehe

Sen blir dt väl till och laga mat, om inte min fina gubbe kirrar dt medans jag är iväg ^^
Va och fixade min tatuering igår oxå :D
Den på Kenya, jag vart super nöjd !
Nu ser dt verkligen ut som Kenya utan tvekan :D

Och så va jag med min gamle "kontakt" person *Då inte för att hon är gammal*
Men vi promenerade och snackade om allt mellan himmel och jord.
Sedan bjöd hon på fika.

På mysiga rödacafét lr vad dt heter :P
+ att hon va hur gullig som helst och köpte fina skålar till mig, som är gjorda av bambu :D
Tack fina Susbus !
Och som alltid kände man sig så stärkt efter att ha träffats, får så mkt pepp av henne !
Love u Susbus !



Näe nu kom gubben hem, ska prata lite med honom och sen ska jag nog börja gå mot ica maxi :D


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback