Blixtar & dunder

Skrivet 2011-06-21 @ 18:32:33







Mysigt väder :D

Idag är ju en riktig film och mysdag ^^
Men här har det städats lite,
nu sitter jag och slappar.
&
Älskling kom hem för 1 timme sen :D

Så snart blir dt till och laga lite mat & duscha typ.
Sen kommer Lollo förbi när hon slutat vid 00.00-01.00 :D

Juste va även i hallunda centrum och träffade Tess ett tag,
hon ville prata lite sen så gick jag hem med en stor påse jordgubbar :D ♥

Har funderat på när dt är lämpligt att sluta röka,
eftersom jag opereras i okt troligen.
&
Då måste jag varit rökfri ett tag,
så måste ta ett snack med gubben så han kanske kan stödja mig med att han oxå slutar :D
Hoppas dt, för då blir dt lättare för mig .

Tänk då blir vi nästan 2000 kr rikare varje månad :D
Som vi kan göra roligare saker för !

Vi får väl se hur dt går :D




Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback