Allt som går upp, kommer ner...

Skrivet 2011-06-03 @ 16:23:47







Hejsan !

Idag har familjen varit hos oss :D
Mamma, Cicci, Anna & Pappa, Ansku, Dennis, Anton å Tove !
Gick bra, alla va glada .
Verkade dt som i alla fall ^^

Man blir lite trött på att behöva tajma träffar med olika släktingar och familj.
Då alla inte "gillar" varandra .
Visst respekterar jag allas åsikter lr hur man ska säga.
Men ibland är dt jobbigt när man måste tänka och planera hur mkt som helst.

Som när mormor ska komma, då kan inte morfar komma osv.

Bara för gammalt skit....
Då menar jag typ 100 år sen :P

Men men, vill man inte gå vidare så vill man inte ..
Men är synd att andra ska behöva lida i mellan dom, för man har liksom inte med deras skit och göra.

Nåå väl, idag ska vi bara softa hela dagen :D


Imån ska vi till katrineholm med Bullen mami och gubbe :D
Vi ska hälsa på bullens mammas gubbes föräldrar.
Hehe va förvirrande dt blev . ^^

Ska bli skönt och komma ut på landet lite, även om dt bara blir över dagen :D


Skönt med ledigheter just nu känner jag, man kan bara va liksom.
Den 10 onde slutar skolan .
Och vi börjar inte fören 23 aug, hoppas arbetsförmedlingen låter mig ha semester :D

Tänkte att jag ska hänga lite hos pappa då .
Med alla syskonen, för pappas fru är höggravid.
Så hon kommer ju bara vara hemma då kan jag hjälpa henne och fixa lite där hemma.
Och aktivera lille Emil :D



Så hon får vila och sådant lyx ^^


Denna dag har kort och gott varit bra, en så länge iaf :D





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback