2 år tillsammans <3

Skrivet 2011-06-20 @ 01:43:22

 

Caroline Andreas  
 


 



Det skall för alltid vara du & jag!
Vi har byggt upp våra nya liv tillsammans.
Vi har slutat missbruka.
Vi har byggt upp bandet mellan oss.
Vi har gjort så stor förändring tillsammans på dessa 2 år.
Vi har gått igenom storsätt allt tillsammans :D
 


Tillsammans är alltid starkast, är dt inte så de sägs ?
Jag håller med!
Har aldrig kännt mig så stark som nu,
i hela mitt liv ..

Du får mig helt gaalen av kärlek :D



Du är mitt allt.
Du är mitt liv.
Du är de finaste jag har.
Du är snäll.
Du är omtänksam.
Du är god hjärtad.
Du är rolig.
Du är snygg.
Du är sexig.
Du är romantisk.
Du är kärleksfull.
Du är speciell.
Du är en glad person.
Du är lojal.
Du är smart.
Du är allmänbildad.
Du är intelligent.
Du är trevlig.
Du är en stark person.
Du är en skämtande person.
Du är VÄRLDENS BÄSTA KILLE !
Och du är MIN :D



Älskar dig Andreas Nilsson, för all evighet !






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback