Update !

Skrivet 2011-07-14 @ 17:07:22


 

Hejsan !

Shit, känns som dt va hundra år sen jag bloggade :D
Har varit lite mkt ..
^^

I måndags började min morgon med att jag bara sov 2 timmar under natten,
å vid kl halv 8 satt jag på mammas säng kant :D

Jag tänkte att jag skulle somna där,
men gick inte hade mkt att prata om ^^
Hehe

Sedan 09.30 ringer min mobil ...

Det va Ansku *pappas fru*
Hon sa att hon haft första värkarna i morse och att jag kunde komma under dagen :D

Så mamma kör mig till pappa,
väl där satt vi och prata lite jag och Ansku .
Riktigt mysigt,
hon är en fin kvinna.
Hon sa saker jag inte visste att pappa känt när han stötte bort mig.

Jag har ju redan förlåtit honom och glömt dt, men dt va skönt att få en liten bekräftelse på att jag haft rätt :D

Sedan kom pappa hem från jobbet,
vi åt mat och så.

Sen mot kvällen åkte dom in för dt va dags :D

♥Klockan 23.20 föddes den fina pojken *inget namn ännu*♥
Men vi har sakt något på B, måste dt bli :P
För då blir alla barnen:

A=Anton
B= ?
CC= Cecilia & Caroline
D= Dennis
E= Emil

ABCDE ^^

Hehe roligt va ?

Sedan under tisdagen åkte vi till BB för att hälsa på :D
Bebisen och Ansku ligger kvar ännu, bebisen har lågt blodsocker .

Sen åkte vi och handlade grill saker.

Så ringde Ansku och fråga om vi kunde köpa med mat till henne,
så dt gjorde vi :D

Och trodde att nu skulle vi hem och grilla, men IKKE !

Vi stannade i Tumba Centum för att pappa skulle köpa 4 öl och fira bebisen .

Jag och emil satt i bilen då pappa gick,
sen börja dt spö regna.
Så såg jag att pappa gick sakta till bilen och sedan börja springa,
han öppnade bagarsluckan och skrek:

JAG HAR SKURIT UT KROPPSPULSÅDERN!

Jag vart helt chockad när jag upptäckte att dt ordagrant : Sprutade blod ut benet på han !

*dt va inte kroppspulsådern, men djupt va de*

Han letade panikslaget efter något att linda runt såret,
som tur hittade han en skindukt typ som han la över och tog min tjocktröja för att binda fast.

Sen sa han vi måste till sjukan igen. *nähe menar du de*

Så sa jag att vi ringer ambulans för pappa skakade och så,
han insesterade på att köra själv.

Så jag tänkte på att kolla hans ansikte och ögon i bakspegeln hela vägen,
sen inne på akuten träffade vi på mamma :P

*Pappa vart lite rädd :P*
Han sa : Hon kommer ju skärra i mig mer .
HEHEHE

Sen fick dom sy 8 styggn , 3 inne & 5 ute :D

Undertiden lekte jag och emil i lekrummet,
mamma bjöd emil på pannkaka med sylt :D Och saft !

Snälla mamma !♥

Jag va helt skärrad för Emils skull, han va redan ledsen att hans mamma ligger på sjukhus och nu låg pappa på akuten .

Men dt gick bra,
tog mindre än 1 timma :D

Sen åkte vi hem och grilla och hade dt mysigt där hemma :D



Vilka dagar alltså !


Men VÄLKOMMEN TILL JORDEN LILLE BROR ! :D ♥



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback