To day and tomarrow

Skrivet 2011-07-20 @ 05:02:20









Hejsan !

Vackra blommor va ?

Jag har sån otur och vakna tidigt idag med..
Suck, jag som ville sova.
Men men

Idag blir dt inte till och göra så mkt.
Tänkte om jag eventuellt ska orka laga stor kok !
Så kan man frysa ner och så,
slipper man laga mat jämt när man inte orkar :D

Får väl se om dt blir av idag.


Igår va Steffi här på fika :D
Riktig roligt och snacka lite å så,
senare kom lilla lollo oxå.

Jag och lollo kollade på kattungar på blocket,
och hon tyckte att jag ska köpa en hel vit katt som hon kan gosa med.
hehe

Jag ba nej tack inte fler katter,
visst hade jag tagit en sådan annars.

Men dt roliga är att lollo "gillar inte" katter :P

Lr hon gillar dom men hon vill inte röra dom lr ha dom nära sig ;)




Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback