The neighborhood

Skrivet 2011-07-18 @ 04:42:57








Shooo !

Idag är det måndag igen då, gubben ska till jobbet.
Och jag ska bara va hemma.

Fast om dt inte regnar idag mot lunch tid, tänkte jag ta en promenad till slagsta och luncha med Sandra Å :D
Så kom igen inget regn idag tack !

Och idag är min lille bror 1 vecka gammal oxå :D
Grattis och åter igen, välkommen till jorden!

Dock har han inget namn ännu...
Heheh

Kenya springer runt här hemma och skriker, han är lite utråkad tror jag ^^

Fina Bullen ligger brevid mig och sover sött, han skall upp 06.15 :D


Jaa alla där ute, jag sitter och kickar igång dagen halv 5 med en powerking ! Haha
Nu är jag i full rulle ;)

När jag va hos pappa i måndags, kollade jag hur mkt jag väger.
Och det visa sig att jag gått ner 14 kg sen första invägningen inför operation i typ maj ! :D

Nu kom lilla Tyzon och vill gosa med datan:P Lr mig, därför läger han sig på datan.




Sååå Peace !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback