Soooo happy

Skrivet 2011-07-21 @ 22:03:14









Helloo !


Vilken underbar dag !!

Inatt kunde jag inte sova och va arg utan anledning.
Så loggade in på datan,
sen snackade jag med Putte *Bullens bror*

Han fick mig att skratta så jag svettades. HAHA

Sen så städade jag hela morgonen typ, men dt va skönt.
Hade hög musik på och katterna sov :P

Älskar och städa när jag är själv .

Sedan kom svärmor Eva och hennes mor Lillijan hit :D
Vi handlade middagen,
sedan satt vi och snackade i någon timme tills bullen kom från jobbet.
Så åt vi den goda maten.

&

Jag skrattade så mkt idag att jag har skönt ont i magen :P

Sedan har jag bara lyst som solen själv.

Allt känns såå bra idag,
den bästa dagen på bra länge !

Min lille bror har kommit ur sitt "osunda" förhållande.
Och är tillbax till den underbara lillebror jag saknat sååå mkt !

Och Bullen är så söt ^^

Han är dt BÄSTASTE med livet .
&
Min familj .


ALLT är såå bra idag !

Har inte känt minsta lilla ångest, ilska lr något dåligt .

Tror jag vet hur dt är att bli frälst ! ;)


Nu ska jag spela lite och fortsätta sjunga vid datan.
Sen ska jag pussa på min underbara älskling !


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback