Kvällsfunderingar

Skrivet 2011-07-06 @ 03:16:03







Jaha ....

Nu kan jag inte sova igen, huvudet går på högvarv =/

Jag funderar på hur livet ska se ut om några år..
Hur dt kommer bli efter operationen,
asso jag e inte tveksam till operationen över huvudtaget !

Men funderar med nyfikenhet på hur livet kommer bli.
Och på att jag måste fortsätta hos min terapeut !

För känns som att jag kommer behöva henne mer än någonsin faktiskt :D

Och kan vara skönt att prata ut och fråga om allt möjligt som kommer och hända .
Hon är så fantastisk den kvinnan,
hon kan seriöst lösa och få en att fatta allt !

Sen funderar jag över vilka som kommer stötta mig .
Jag vet att jag självklart har mamma,bullen och resterande familj vid min sida :D
Och vännerna Elise, Lollo, Smulan & Sosso.

Men vill att min andra halva vän sandra ska vara där vid min sida .
Hon har vart med mig i alla olika situtioner.
Hoppas hon kan va med mig i detta med ! ♥

Sen hoppas jag att min älskade Bullen hjälper mig massor här hemma under tiden :D
Om jag inte klarar vissa saker själv.
Men vet att han kommer göra dt utan tvekan :D

Men man blir så osäker i sig själv när man vet att man kommer vara "svag"
Har blivit övergiven och sårad så mkt i livet att dt sitter i att tänk om den och den lämnar mig.
Inte finns där för mig och aa ni vet .

Men men, jag ser dt positivt inför operationen.
Och framtiden :D

Jag längtar mest efter ett eget barn :D
Lr aa mitt och Bullens!

Har såååå stor längtan efter ett barn att jag inte kan beskriva med ord.
Jag vet att vi kommer bli världens bästa föräldrar :D
Ser på Bullen när han håller i andra barn och leker med dom,
att han själv oxå längtar :D
Finns ingen som kommer va en såååå bra pappa som Bullen !


Jag älskar dig Andreas Nilsson ! ♥





Peace!


Kommentarer
Postat av: päronanna

jag finns här, i vått och torrt!

2011-07-06 @ 21:57:25
Postat av: Caroline Ahola

Asso Anna ! Du är så söt :D <3<3

2011-07-09 @ 07:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback