Iiiidiot !

Skrivet 2011-07-09 @ 07:25:39







Varning !
För argt blogg inlägg ...


Jag svettas som en jävla gris !
Bullen ligger och tar upp hela sängen med sin RÖV !
*Fast han har liten rumpa*
Men han ligger som en jävla ostbåge.

Vilket gör att jag får panik då han nästan ligger på mig .

Jag ska fan bygga ihop en fucking grind i mitten av sängen så han inte kan ta upp hela sängen.


Såååå nu känns dt som jag fått ut min ilska :D


Somnade 04.00 åter vaken 06.00 INTE OKEJ!
Varför ska dt va sååå varmt,
inte ens fläkten hjälper ju i denna hetta :P


Jaja

Nu sitter jag i köket med ballen fullt öppen så man får luft,
fläktar lite faktiskt ^^

Katterna ligger och njuter på ballen, dom små liven :D
Funderar på om jag ska dricka kaffe så jag klarar hela dagen .
För orkar inte sova på dagen och sen inte sova bra under natten liksom .

Jag e inte så trött just nu,
men mina ögon är helt torra så jag ser knappt ^^
Hehe


Näe nu blir dt banne mig en STOR kopp kaffe för Linas del ;)
Så sov så gott alla glada utvilade människor
hehe





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback