Grillmys med familjen !

Skrivet 2011-07-03 @ 01:05:08







Hellooj !

Idag har vi varit hos pappa med fru och syskonen :D
Började med att dricka kaffe och äta vofflor,
sedan stannade vi kvar och grillade med familjen ^^
Jätte mysig och gott!

Dock lite jobbigt med alla tusen mygg som åt upp mina ben typ.
Emil och jag lekte och lekte :D
Så kul att träffas igen .

Han lärde sig säga bullen/pulla/bulli :P
Hehe bebisen.

Snart vilken dag som helst kommer dt ett till syskon :D
Den 5e är den beräknad!
Så kan komma när som...

Då ska jag åka snabbt som attan till pappa för att passa lille Emil :D
Och va kvar tills Ansku kommer hem med bebben !

Så jag får pussa på den .
Hoppas att dt blir en lilla syster :D
Fast gör ju inget om dt blir en till pojke men vore kul med en lilla syster ^^

Näe nu ska jag stoppa i mig något och sova !



Peace !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback