Brotherly love

Skrivet 2011-07-26 @ 22:41:22




Älskade bror Dennis !







Dennis, du ska ha ett stort tack för dessa dagar då du hjälpt mig här hemma !

Och för att du är en sån fin bror. :D

Du säger så vackra saker till mig så jag blir tår ögd av lycka!

Jag är så tacksam för din kärlek & för ditt stora hjärta.

Och du ska veta att du är en STOR del i mitt liv,
du är alltid välkommen hem till oss!

Du sa idag att jag varit ett stort stöd till dig.
Detsamma gubben,
du är en av dom finaste killarna i mitt liv !

Din kärlek och din uppskattning för saker och ting gör mig sååå lycklig.

Jag är stolt över att ha en så fin bror som dig .



Älskar dig Dennis !


Älskar er alla syskon mest i världen.
Utan er hade jag varit död idagens läge !

Tack älskling & mamma oxå !






Peace And Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback