You 2 are so pathetic...

Skrivet 2011-02-27 @ 06:55:22



Helloj !

Idag lr om man ska säga igår :P
Jag och bullen storhandlade , nu e dt fullt i alla skåp så skönt.
Sedan stack vi till min morbror Hannu´s 40 års fest.
Allt va jätte bra och alla va glada ,
men sedan bryter helvetet los.

Min andre morbror Ari började bråka med en kompis till morfar ,
och jag fick gå i mellan .

Allt gick bra till slut.
Men efter allt som hänt ikväll, känner jag att jag aldrig mer vill lr orkar träffa
Ari & mormor!

Orkar inte förklara det hela som hände så förkortar det,

Mormor och morfar skildes för typ 100 år sedan .
Vilket är mormors "fel" ,
men min efterblivna mormor fattar ingenting av nått som hänt.
Asso dt har varit mkt tjaffs och bråk under många år, då alla inte riktigt kan gå vidare vilken jag personligen inte fattar. Jag menar släpp och gå vidare.

En sak till varför går man till en fest där dt finns risk att man flippar på folk ?
Och när man vet vart allt kommer leda.
Näee, vi kör lite dubbelmoral här.
Och går runt å låtsas som att allt e bra, fast alla vet att personerna i fråga inte gör annat än hatar!
Jag menar hur jävla långt tid ska detta ältas ?

Så hedan efter sorry Ari, men jag behöver inte ditt okontrollerade och sviniga beteende .
Och sorry mormor, för att du handlat fel i ditt liv och att folk runt dig reagerar och sedan att du e så jävla dum så du inte fattar allt du gjort fel.

Första pris i schizofreni går till : MORMOR !
Grattis och hejdå.


Nu ska jag försöka sova , e inte så trött men måste sova vi får fin besök till middagen imån :D
Fina Alexandra kommer över !




Ps, välj noga vilka du har runt dig . Och vilka du vill bli av med som jobbig släckt för min del!
HAHA


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback