Vakna med the voice !

Skrivet 2011-02-15 @ 07:21:13



God morgon !
Underbart roligt med the voice på morgonen:D
Dok lite synd att PAUL HAUKKA bara försvann ,
men men .

Har ätit frulle & druckit kaffe nu !
Mums mums

Ska snart duscha sen tänkte jag ringa till skolan och fråga vilken tid jag skulle vara där,
för jag va så trött så sa bara ja jag kan :P
Som vanligt med mig.

Bullen är så rolig när han sover ,
inatt så puttade jag på honom och så lägg dig på sidan du snarkar.
Han vänder sig om och tänder bordslampan.
Jag: Varför tänder du lampan ?
Bullen: Så att du kan se.
Jag: Jag försöker sova ,vad e dt jag ska se ?
Bullen: Jag vet inte.
Han sov liksom,
lyckades inte få honom att släcka lampan.
Men de som va ännu roligare va att han va så arg av någon anledning :P
Jag la mig närmare honom och la armen om honom var på han tittar på mig med arg blick och säger:
VAFAN GÖR DU ?

HAHAHAHAHHAHA




Kenya ligger här och gosar så sött !



Avslutar detta med den söta bilden^^
Smell you later!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback