Trött

Skrivet 2011-02-14 @ 05:22:49






Helloo!
Jag e jätte trött så tänkte gå och lägga mig ,
har suttit och spelat lite eftersom jag inte kunde sova.
Men nu e jag trött på ögonen går i kors ^^

Så hoppas att min kära bullen inte snarkar så jag kan somna ,
han ska upp om 40 min . :D
Då får jag sova ensam , vilket inte e lika mysigt .
Så lägger mig och kramar om honom tills han ska upp :D

Intressant va ? ;P hehe

Va en rolig söndag i alla fall.
Alexandra sötnos va här och fika , åt och kolla på tv med oss. :D
Va riktigt kul att se henne igen ,
hon e ju "lille syrran" ^^
inte biologiskt ,
men jag behandlar henne som en lille syster i mellan åt ^^



God natt & God morgon !
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback