Took the morning early today.

Skrivet 2011-02-13 @ 09:30:01





Good morning sunshine !

Vilken vacker morgon , solen skiner helt gaalet
&
Kenya sitter i fönstret och njuter av solen .
Vaknade av att sängen var tom ,
så går jag ut i vardagsrummet där finner jag bullen sovande ^^
Han ligger och sover så sött här brevid mig när jag pumpar musik .
Det e rihanna i dag med :D
Och lite Kenta !

Oooh, happy day...

Dagen idag ser ut som så att vi ska städa ,
sen handla med mamma
eftersom syrran kommer på torsdag :D
Så då måste vi handla lite .
Sen kanske Alexandra kommer och hälsar på ,
en vän som bor i tallkrogen där jag bode innan .
Det e ett boende målet heter dom ,
målet är hjälp för ungdomar som hamnat snet på olika sätt.
Missbruk, problem hemma lr så .
Lite kort sakt :D

Det e tack vare målet som jag lyckades bibehålla drogfriheten ,
och som gjorde att jag orkade med vardagen .
Älskar er !
Dok inte att glömma :

Min starka familj som stod ut :D
Bullen
Dom få vänner jag har kvar men dt e bra vänner !
MAMMA får mest beröm för hon har verkligen gjort allt för mig hela livet !
Tack älskade mamma .
&
Alla er andra .

Tänk att missa en sådan dag som denna :D

ÄLSKAR ER ALLA !
Idag e jag glad och kärleksfull med å andra sidan de e jag jämt ;) hehe

See you later dude !
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback