Tomorrow my beautiful sis sleeping over.

Skrivet 2011-02-16 @ 15:56:05



Detta är min vackra syster !
Jag är stolt att ha en så vacker och underbar syster som jag har ,
jag älskar henne så enormt mkt.

Vi har inte alltid vart så kärleksfulla systrar,
mkt va för min ADHD.
Vi kom inte alls överrens ,
men nu dom senaste åren så känner jag att vi e mkt mkt tajtare systrar.
Och jag förstår henne på ett annat plan nu.
När vi var små så slog jag henne =/
Mamma har berättat dt , och hur både mamma och pappa sa slå tillbax .
Var på Cicci sa: Jag kan inte , jag älskar min lilla syster
Ååh vilken fin syster va ? :D
Är så glad att mina aggritioner är över lr under kontroll.

Livet e helt fantastiskt med en store syster som alltid stöttar =D
ÄLSKAR DIG KÄRASTE CECILIA LOVELA !

Peace and love to all sisters out there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback