Irri!

Skrivet 2011-02-20 @ 07:18:54


Tjena!

En sak som e fett irri !
Som alla vet börjar Big brother ikväll .
 
&

Jag hade typ sätt fram i mot att kolla på alla som gör bort sig i tv ,
ända tills jag i morse fick bekräftat att sverigest störst 
idiot ska va med !
Han kommer och ta blondinernasroll i huset tror jag.
Så jävla förbanad , va i helvete tänker han med !
Igen kommer vilja veta av honom när han kommer därifrån ,
 inte ens hans familj liksom.
Jag menar vad e dt värt och offra för att synas i media ?

Synd att han ska sabba så mkt för sig själv ,
även om detta inte chockar mig överhuvudtaget.
Man vet ju hur denna person har noll respekt för dom omkring honom !

Nog om detta nu ska jag inte ägna mer tid till att skriva om en sådan person !



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback