Seg dag !

Skrivet 2011-02-09 @ 23:21:56





Jag har haft en tråkig idag, har inte gjort så mkt.
Eller funderat speciellt mkt
dt e därför jag inte bloggat idag :D


Det är skönt att Kenya mår bra & har ätit , gått på lådan och så vidare hela dagen.
Och operations såren ser fina ut .
Dok inte så kul att hans id tattoo i örat färgar av sig över allt för att dt kliar i hans öra. ^^

Så dt va massa grön färg i hela lägenheten :P
Men nu har jag torkat bort allt,
får se om hans id siffror kommer synas över huvudtaget med tanke på att han kliar sig.

Orkar liksom inte springa runt och fya honom hela dagarna .
Men men annars får dom väl helt enkelt fylla i de .


Min älskling är så duktig som jobbar och sliter ,
sen tränade han idag .
&
nu ligger han å sover sött !

Lina ♥ Bullen



Imån ska jag iväg till af för att prata med min handläggare om vad vi ska göra åt detta.
Ger upp snart , finns verkligen inga jobb .

Men hörde av en kompis att dt finns något enklare utbildning för oss med ADHD & Bordeline =D
Så jag ser fram imot att detta ska vara sant .

Jaa jag har dessa diagnoser , men e som vilken människa som hellst ...
Jag fick utredningen klar för ca 1 år sedan ,
det innebar en stor lättnad .
Alla dessa känslor som man inte vetat vad man ska göra åt ,
de e därför jag e pedant .
Men de e ju inget jag lider för, jag menar nu när jag äntligen har möjlighet till rätt hjälp =D

Menar nu när jag börjat om livet .
Mitt liv va ett mörker med självskadebeteende,droger ,hat ,smärta och svek.

Nu e jag sedan 1 år & 8 mån tillbaka drogfri ! =D
Dricker inte heller
har koll på livet
får rätt hjälp
mår bra
inget självskadebeetende
inget hat , vilket e en lättnad att inte ha.

Visst finns dt mkt kvar att jobba med !
Men jag tar ett steg i taget till ett självständigt, hälsosamt och lyckligt liv.

FRAMFÖR ALLT!

Jobbar jag på självkänslan
&
Självförtroendet.

Jag kliver ett steg närmre dessa mål varje dag .
Och det tackar jag mig själv,
pojkvännen Bullen,
Mamma,
Mina syskon,
Vänner 
&
BÄSTA TERAPEUTEN !

PEACE !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback