Panik

Skrivet 2011-02-19 @ 20:38:30


Tjaba !
Idag har jag städat och så , älskling lagade maten för omväxlingens skull :D
 Så nu e dt fint här hemma .
Duschade precis oxå så nu e allt bra ^^

En rolig sak , igår kväll upptäckte jag att en liten mus flyttat in i skåpet under diskbänken.
Fick panik och försökte få Kenya att äta upp den men han såg den aldrig ,
så jag fixade så att om den kom fram igen så skulle den inte kunna fly:P
Så idag när jag städade skulle jag kasta något,
då såg jag den lille musen igen .
Drog ut allt ur skåpet och skrek hysteriskt åt Kenya att äta upp den ,
men Kenya fattade inte riktig att den levde lr nått .
Sen hoppade fan skapet ut ur skåpet och sprang in under spisen,
så jag drog undan spisen och försökte hetsa Kenya att attackera men dt gick inte så bra.
Till slut fick jag panik och tog tar i en shaker för att fånga den själv ,
där av att jag va tvungen att duscha efter:P
För jag vart helt svettig av panik ^^
HAHAHA



Nu e den lilla musen död ^^ R.I.P Stuart little !
Hoppas han inte har massa homies kvar här inne hos mig ,
annars e dt synd om dom .
För på Måndag e dt jag som ringer ANTICIMEX !
 
Hehe


En sak till som hände idag när vi va i köket och älskling lagade mat .
Så frågade jag om han kunde byta lampa i köket när han ändå står där, så han sätter igång och skruva av glaskåppan på den.
Sätter i ny glödlampa och så sen ska han sätta tillbax glaskåppan igen ,
men helt plötsligt smäller det och jag skriker till .
Ser glas överallt och blod ,
fattar fan inte vad som hände riktig .
Vart helt skärrad av händelsen , fan vilken bra sak att ha glaskåppa i köket som inte går att sätta tillbax utan att hela skiten exploderar .
Som tur är inte skadan så stor , två stycken snitt i hans fingrar och jag har ett litet sår på tån :P
Det blöde helt sjuk mkt från bullens händer ,
tänkte shit snittade han upp hela handleden .
Men blöder ju enormt mkt från just fingertopparna, så jag fick plåsta om honom :D
Vilken händelserik dag va ? :P hehe

Nu ska jag koka kaffe och torka håret :D

Peace !


Kommentarer
Postat av: cecilia

shit vad det händer grejer! hur dödade du musen då?

2011-02-22 @ 00:23:01
URL: http://cecilialovela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback