One day like everyone else...

Skrivet 2011-02-24 @ 20:15:47







♥ Hejsan ! ♥

Idag har jag gjort dt vanliga, städat och fixat.
Anticimex va här och la ut råttgifts fällor :P
Irri att han klampade in med sina skitiga och blöta skor , tur för honom att jag inte precis städat .
För då du i min lilla lååda hade dt blivit råttgift i arslet på gubb fan .
Så tur att jag väntade tills han varit här. :D

Pratade med bullens kära mor idag :D
Om lite allt mellan himmel och jord , hon e så gullig ^^

Pratade även med lille bror Dennis idag, han undrade ifall han fick komma hit nästa vecka .
För han har sportlov,
ibland e dt bra att man bara går hemma :D
Så han ska väl sova över i veckan så länge han vill .

Imån kommer dt PENGAR !
Så skönt att fylla kyl , frys och skafferi med MAT :D
Känns helt tomt på mat här hemma.
Blir en heldag i kungenskurva.
Älskling ska köpa en mobil till mig :D
Så underbar han e !
Så ska jag ge min mobil till Dennis som har världens trasigaste mobil ^^

Sedan blir det till att köpa en väckarklocka som fan gör så vi flyger upp ur sängen. hehe
Båda två har ju svårt att vakna till dessa mobiler .
Sen får vi se vad mer vi ska införskaffa :D

&

Så hoppas jag på en mys fika av älskling lr med älskling om inte annat ! ^^

Idag mår jag bra faktiskt , har känt mig lite apatisk idag dok.
Men jag mår bra ändå,
speciellt efter att min älskling kom hem så jag inte e ensam.

Oups , glömde att Kenya alltid finns :D
Fast han här varit jobbig idag , han härjar som aldrig förr.
Men som Eva "bullens mamma" sa : Han e ju en kattunge :D
Längtar tills han blir lite lugnare .
Annars blir dt till att skaffa en kattvän till honom som kan leka av hans energi ^^

Näee , nu ska jag kolla lite på datan sedan blir dt BB :D







Ps. ALEXANDRA KALLAS TILL AHOLAS HOUSE ^^


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback