Måndag

Skrivet 2011-02-21 @ 12:15:44




Hejsan !

Då har jag betalat massa räkningar ,
så jävla trist att kontot blir tomt så fort .
Aaa lr helt tomt e dt inte ännu ,
men ska handla mat och lite annat så lär bli de :/
Sånt e livet !

Har haft möte sen 10 i morse till typ nu med boenheten som jag hyr min lägenhet av.
Yeah , känns skönt .
Nu ska dt allt bli ordning med hyran.

&

nu ska jag fixa klart mig för att sedan hämta ut något skumt paket ,
har inte beställt något men men .
E väl reklam grejer .

Ska sedan på till terapeuten och lätta på hjärtat lite :D
Efter dt ska jag möta älskling i skärholmen för att handla och så .
Sen hem och laga mat ^^

Ringde Anticimex i morse , dom kommer hit på torsdag så dt e bra .
Ifall stuarts hela crew finns i köket :P

Veckans höjdpunkt är imån !
För då ska jag gadda mig hos min kompis som jag umgicks mkt med innan missbruket.
Hon e så duktig på att gadda.
Lägger upp bild imån kväll så får ni se hur fin den blev, blir 8 st stjärnor på halsen.
Som står för mitt tur nummer e 8 , sen står dom för 8 viktiga personer i mitt liv =D Kan skriva vilka imån .
För nu börjar dt bli stressigt här snart .

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback