Love bless

Skrivet 2011-02-11 @ 23:50:08




Detta är min kära syster !
Sitter på skype & snackar med henne just nu .
Jag bara älskar skype !
Helt sjukt bra, då kan vi prata med varandra hur mkt som hellst utan att dt kostar massor me like ^^

Det e inte alla som har världens coolast store syster som jag :D
Hon e min stor idol xD
Hon kan klara allt här i livet ,
jag menar vem får ett sådant erbjudande som hon fick ?

Dom skulle skära ner på personal på hennes arbetsplats,
som även har kontor i london .
Och vad händer ?
Joo, dom frågar om hon kan tänka sig att flytta till LONDON!
Lägenhet & allt fixade dom .
Snacka om världens bästa nerskärning på en arbetsplats !

I have the big sis you allways dreamd about !
Peace :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback