HATAR SOCIALEN!

Skrivet 2011-02-24 @ 21:57:46


KUL ATT MAN BARA KAN BETALA HYRAN OCH SEDAN LEVA PÅ 0 KR RESTEN AV MÅNADEN!
JÄVLA IDIOTER , HUR I HELVETE HADE NI TÄNKT ATT DETTA SKA GÅ IHOP ?
SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ SOCIALEN.

Det e som att dom tror att jag vill leva på dom och bara gå hemma,
dom säger ju att anledningen till att normen på socialbidrag är så låg för att man inte ska leva på socialbidrag hela livet.
Visst finns dt säkert folk som gör så men jag menar vafan e detta.
Jag ska alltså inte äta något ?
Menar någon jävla ordning måste dt ju va .
E trött på att ha ont i magen för att man aldrig vet hur man ska klara månaden.
För dom lurar ju en hela tiden.
Fattar inte hur ni tänker ,
ÅHHHHHHH!
E så förbanad , imån ska dom få höra säger jag bara !
Ska fan i mig sitta skrika så det blöder i öronen på fan skapen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback