Fredag

Skrivet 2011-02-18 @ 13:43:23







Halloj !

Då va dt fredag igen , veckorna går fort fast man inte jobbar.
Känns som helg jämt dok . ^^
Inatt när vi alla gick och la oss så kom världens ångest över mig .
Låg i sängen och tankarna bara rullade runt i huvudet.
Va liksom inget positivt,
Kändes som när jag mådde som dåligast förr.
Undrar varför ?
Tror att dt e för jag har slutat med alla mediciner jag haft ,
och dt har jag gjort för eftersom jag hatar mediciner .
Fast dt är ju bra vid tillfällen i livet som man inte orkar med allt ,
och eftersom mitt liv e helt förändrat så känns dt onödigt att äta massa medicin som man inte längre är i behov av,fast jag ska prata med min ängla terapeut på måndag
och fråga henne vad hon tror ,
asso mår ju bra idag och allt känns perfekt .
Men jag menar klart att kroppen reagerar då man tappar ut på mediciner man haft i många år.
Får ge dt helt mer tid helt enkelt för att se hur dt blir ,
man vet aldrig jag kanske är i behov av det sista jag tappade ut .
Nåja !


Gårdagen var så mysig!
Kändes helt underbart att vara med syrran som man inte träffat på ett tag.
Och vara med alla syskon samtidigt ,
jag fattar nu vad som fick mig att orka mkt.
Jag har helt fantastiska syskon!
Älskar er så enormt mkt , dt går inte beskriva känslan igår när vi alla syskon skrattade och hade oss.
Fatta att man har så starka band trotts att man inte alltid träffas liksom .
Jag minns för då va bandet stark , fast inte på samma nivå som nu när vi alla är äldre och efter allt man gått igenom dt senaste åren .

Jag blir helt varm i kroppen av att se livet .
Det e helt sjukt va mkt saker man ser och känner när man lever och mår bra :D
Åter igen !
Jag tackar alla för att ni finns , och kommer skriva det flera miljoner gånger .
För jag vill att ni ska veta att jag lever tack vare eran styrka och min egen,
hade aldrig fått uppleva ett så fantastiskt liv som nu.
Och se mina syskon växa upp till så starka individer och personligheter !
Sitter med glädje tårar i ögonen medan jag tänker och skriver mer allt detta , och jag e såååå tacksam!


Alla där ute som har/haft det jobbigt så vill jag att ni ska veta.
Det finns hjälp att få ,
ge aldrig upp dt finns ett riktigt underbart liv som väntar dig .
Även om dt tar tid och gör ont så kan du fixa dt!

Kärlek till alla utsatta underbara människor som samhället inte ser !
Men jag ser och hör er .
BE STRONG !

PEACE & LOVE TO YOU ALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback