Blää

Skrivet 2011-02-08 @ 12:40:46





Okejj då e jag hemma igen efter Kenya´s operation .
Han e så snurrig ^^ Han går runt och vinglar ,
Vilken tur att katter inte tänker tillbax på "trauman" .

Min kära svärmor sa dt idag :

Svärmor: Lina du behöver inte vara orolig han kommer inte vara arg på dig för detta.

Jag: Är du säker ? känner mig så hemsk .

Svärmor: Jaa 100% en katt tänker inte tillbax han kommer ha glömt detta
om ett par dagar ,oroa dig inte .

Jag: Okejj, tänk om vi människor fungerade så vi med .
Jag menar fatta vilken lovely gift att ha =D







Är så trött ...
Har i alla fall handlat lite mat då snälla svärmor hjälpte mig,
då jag själv inte har varken bil lr körkort :P

Vore underbart om jag hade råd till dt,
men shit happens!



När vi var inne på Ö&B idag och fördrev tiden så hände en sak som fick mig att sucka.
Jo vi står i kassan och ska betala,

bakom oss står en lite irriterad 2 barns mamma med tjatiga barn.

Plötsligt är dt en turkisk man som tränger sig framför 2 barns mamman i kassakön,
den irriterade 2 barns mamman säger: HALLÅ ! ser du inte att dt e kö här ?

Den turkiska mannen visar ett par tofflor och säger: ska bara köpa dom här.

2 barns mamman säger: vafan spelar dt för roll jag har oxå bara en vara men ställer mig i kö för de!

En man bakom den irriterade 2 barns mamman skriker jag har oxå en vara, ställ dig längst bak !

Den turkiska mannen tar sina tofflor och går längst bak i kön och muttrar .

HAHAHAHA !
Jag undrar hur man tänker när man tränger sig i kassa kön,
va tror han dom andra gör står i kö för skojskull ?

Nåja , livet e inte lätt !


PEACE !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback