Big love to my Bullen !

Skrivet 2011-02-20 @ 07:47:35

BÄSTA DAGEN I MITT LIV!
                  
♥ 20 juni 2009 ♥




ÄLSKLING!

Idag har jag och älskling varit tillsammans i 1 år & 8 månader !
Tiden går så fort ,vi e fortfarande helt nykära !
Våran kärlek till varandra e så stark .
Det är liksom vi två för alltid, jag vet att Bullen e min framtida.
Man & far till våra barn !
Det e helt underbart att äntligen ha dig vid min sida älskling ,
har väntat på dig hela mitt liv !
Jag vet att detta är för evigt, för dt finns inte en chans att jag vill leva mitt liv med
 någon annan.
För du e den som får mig att orkar, du e min andra halva !
Hur klyschigt detta än låter så är dt 1000 % sanning , vet att detta är mitt liv .
Det finns bara du i min värld älskling!

Vill inte leva utan dig min själfrände, du fattades i mitt hjärta för att mitt liv skulle fungera .

&

För att hjärtat skulle orka slå !
Vet att jag är älskad lika mkt tillbaka, för jag känner att allt fint du säger och gör för mig är äkta!
Det e så underbart att känna att du verkligen tycker jag är vacker ,
och hur mkt du älskar mig .
Tog tid innan jag kunde tro på det, 
har aldrig varit med om en så underbar människa som du älskling!

Du har hjälper mig med allt ,
ibland fattar jag inte att du verkligen finns på riktigt .

♥ DU ÄR DEN MEST FANTASTISKA PERSONEN I VÄRLDEN! ♥

Älskar dig så mkt, finns liksom inga ord som kan beskriva hur mkt jag älskar & uppskattar dig!
Vill bara skrika ut min kärlek till dig !
Du e min romeo.

&

DU OCH JAG MIN ANDRA HALVA!

Jag älskar dig mest av allt Andreas Nilsson !

Peace and a lot of love to you !







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback