As long as you love me

Skrivet 2011-02-11 @ 17:22:36





Hejsan !
Vilken dag asso.
Vädret vart ju helt underbart efter stormen :D
Men jag längtar dok till sommaren ,
föra sommaren e den bästa sommaren någonsin.
Då jag ,bullen, mamma & syrran
var i FINLAND!

Som ni ser på bilden ,
De va så kul för ingen av oss visste att vi vart fotade.
Min syster satt inne i stugan vi har i finland och smygg fotade oss ,
vi satt och väntade på att alla skulle bli klara att dra till världens bästa pizzeria mama leone:D
Vi skulle fira att jag varit drogfri 1 år ^^
Var en riktigt mysig semester ! 



 Vi hade strålande väder under hela tiden vi var där ,
och va så underbart att få visa min älskling något som betyder mkt för mig !
Han älskade dt, han njöt av varje sekund lika mkt som jag .
Han e den första pojkvän som varit med där,
men dt e ju för jag visste att vi skulle hålla för alltid .
Finns ingen kille jag gått igenom så mkt med som med Bullen,
vi har båda slutat missbruka och dt har vi gjort tillsammans med varandras stöd och
dt stöd av alla andra fina människor omkring oss.
Jag blir helt varm i kroppen av att tänka på hur starka vi e tillsammans ,
skulle inte klara mig utan Bullen !
Han e dt bästa som hänt mig, har aldrig känt mig så älskad som han får mig att känna !



Kärleken med dig e underbar älskling !!


Jag älskar livet ,
finns så mkt jag inte sett och känt någonsin.
Älskar att jag haft er alla runt omkring mig som stöd,
annars hade jag inte fått uppleva livet !
Önskar att alla människor fick se dt fantastiska livet som finns där.
Att allas mörker ska bli evigt ljus !


Love to you all who have supported and been there for me !

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback