Another sleepless night

Skrivet 2011-02-09 @ 02:13:32





Åååh , Varför ska dt vara så svårt att sova ?
Försöker med allt men min kropp vill inte sova på natten som vanligt folk,
sover bättre på dagen =/

Är dt någon som har nått knepp som kan hjälpa är verkligen desperat att få sömn under natten!


Nåja ..
Finns ju värre saker här i livet !

Som
:Krig
Svältande barn
Våld
Hemlösa
M.m


Om jag vart miljonär !

Så skulle jag åka jorden runt och hjälpa alla människor & barn där ute som behöver hem.
Även hjälpa våra hemlösa i sverige.
Min dröm är att kunna resa till dessa utsatta länder och bygga hus,
skolor, bätte sjukvård, medicin
&
Framför allt ge alla människor en chans till ett bättre liv och framtid !

Tänk så underbart att jobba med detta ..













Det skär i hjärtat att se detta !





Bloggar senare .

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback