A long day !

Skrivet 2011-02-10 @ 22:54:13





Helloj !
Idag var jag på af som sagt ,
gick jätte bra !
Jag ska prova folkhögskola i 3 månader ,
dt startar 21/3 :D
Ser fram imot att prova om jag orkar med att plugga upp betygen .
Skulle vara skönt om man kan lyckas med att plugga ,
visste ju inte att dt finns extra hjälp att få jag menar då är dt ju inte problem !

E så glad idag, har haft så bra möten idag .
Älskar dessa dagar då allt bara flyter på .

En till rolig sak är att nu e dt inte långt kvar tills min kära syster kommer på besök från LONDON!
Ska bli så mysigt att hon ska sova över här ,
har saknat henne så mkt .

&

Sen ser jag henne igen 28 April då jag, mor och Bullen åker till London.
Har världens gulligaste mor,
vi fick resan betald som julklapp :D
Har inte varit utomlands sedan jag var liten typ runt 12 år gammal,
då vi var på ganari öarna :P
Aa, har ju varit i finland men dt ser jag inte som utomlands .
Hehe

Näe nu ska jag fortsätta prata med en nära vän som har en sån helvetes dag som vi alla har mellan varven.

Bloggar senare :D
PEACE!





Kommentarer
Postat av: systeryster

jag saknar dig också!! så kul att du har en blogg så jag har koll på vad du gör. :)

<3

2011-02-11 @ 21:40:56
URL: http://cecilialovela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback